Reparaţia caroseriei

Reparaţia caroseriei

Tendinţe în producţia de maşini

  • În ultimi 10 - 15 ani , tipurile de oţel ultra dur la depăşit pe cel standard şi alte materiale feroase. Deasemenea materialele uşoare precum aluminiul sau materialele compozite au crescut în utilizare.

    În maşinile moderne, veţi găsi zone cu materiale dure lângă materiale concepute să absoarbă orice impact pentru a proteja pasagerii.

    Utilizarea de oţel ultra dur a redus grosimea elementelor pentru a reduce greutatea maşinii, dar în paralel menţinând standardele de siguranţă la impact.

Car Materials
  • Altă schimbare are loc în modalitate în care sunt construite caroseriile - datorită noilor materiale, veţi găsii mai puţine suduri în puncte, dar a crescut utilizarea de adezivi şi nituri, care determina noi metode de reparare că creşterea de utilizare a fierberii şi combinată cu utilizarea de adezivi şi nituri.

    Rezultatul acestor schimbări este felul în care se repara noile maşinii:

    Oţelul ultra dur este mai sensibil la stres termic şi scăderea grosimii elementelor necesită polizare şi şlefuire mult mai precise pentru a evita pierderea integrităţii structurale.


  • Polizarea si slefuirea grosiera in service-ul auto

      Polizarea şi şlefuirea în service pot şi separate în câteva zone:

      1. * Îndepărtarea vopselei înainte de sudură sau lipire pentru a curată materialul până la metal pentru a fi reparat.
      2. * lucrând cu metalul pentru a îndepărta cordoane de sudură sau puncte.
      3. * Debitarea metalului
    • Pentru toate aceste activităţi 3M oferă soluţii, care ajută să crească productivitatea şi permit treceri line la zona de vopsit.

  • Înlocuirea şi montarea parbrizului
    O gamă de un adeziv poliuretanic de un component, creat pentru parbriz, geamuri laterale, şi lunetă. Uşor de extrudat cu aplicatoarele 3M™ , adezivii vin în diferite mărimi, la săculeţ şi cartuş. Trei versiuni sunt disponibile de timp-de-plecare de o ora, trei orei şi opt ore.
  • Procesul de aplicare al masticului in service
    3M oferă o gama largă de masticuri pentru solicitările de reparaţie. Împreună cu o varietate de aplicatoare, acestea asigura diferite finisaje pot fi obţinute să semne cu textura OEM. Fie mastic standard, up-pe-ud, supravopsibil, 3M o largă gama de produse.
  • Lipirea structurală şi a elementelor pentru reparaţii auto

    Acolo unde un proces complet de sudură nu este posibil şi nu e dorit să se monteze o piesă de schimb non-structurală, cu uşurinţă poţi utiliza procesul de lipire al elementelor de la 3M.

    Oricând ai nevoie de un adevărat adeziv structural pentru lipit, procesul 3M pentru Adezivi structurali rezistenţi la impact este procesul de ales.Câţiva OEM-i în recomandă pentru absorbţia energiei de impact, acest adeziv poate fi folosit de asemena pe elemete structurale.

  • Aplicaţii ale straturilor de protecţie

    Pistolul 3M™Accuspray™ cu presiune pozitivă şi Cană cu presiune pozitivă PPS™ sunt concepute pentru soluţiile de acoperire de o vâscozitate ridicată că protecţia de sub maşină, antifoane sau chituri pistolabile.

    Cu abilitatea de a controla grosimea şi finisarea, sistemul permite minimă irosire a produsului şi timpului, facandul şi eficient - şi adiţional muncă de curăţare este redusă la minim. Duzele Accuspray permit diferite texturi să fie aplicate , insemanda că se pot replică diferite texturi OEM.

  • Protecţie la coroziune cu ceară

    O data cu evolutia materialelor folosite in construirea de automobile , este recomadata folosirea de ceara speciala pentru a preveni coroziunea .

    Ceara 3M™ este cea mai simpla si eficienta protectie impotriva coroziunii care reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte ale reparatiilor auto.