În maşinile moderne, veţi găsi zone cu materiale dure lângă materiale concepute să absoarbă orice impact pentru a proteja pasagerii.
Utilizarea de oţel ultra dur a redus grosimea elementelor pentru a reduce greutatea maşinii, dar în paralel menţinând standardele de siguranţă la impact.
Rezultatul acestor schimbări este felul în care se repara noile maşinii:
Oţelul ultra dur este mai sensibil la stres termic şi scăderea grosimii elementelor necesită polizare şi şlefuire mult mai precise pentru a evita pierderea integrităţii structurale.
Polizarea şi şlefuirea în service pot şi separate în câteva zone:
Pentru toate aceste activităţi 3M oferă soluţii, care ajută să crească productivitatea şi permit treceri line la zona de vopsit.
Acolo unde un proces complet de sudură nu este posibil şi nu e dorit să se monteze o piesă de schimb non-structurală, cu uşurinţă poţi utiliza procesul de lipire al elementelor de la 3M.
Oricând ai nevoie de un adevărat adeziv structural pentru lipit, procesul 3M pentru Adezivi structurali rezistenţi la impact este procesul de ales.Câţiva OEM-i în recomandă pentru absorbţia energiei de impact, acest adeziv poate fi folosit de asemena pe elemete structurale.
Pistolul 3M™Accuspray™ cu presiune pozitivă şi Cană cu presiune pozitivă PPS™ sunt concepute pentru soluţiile de acoperire de o vâscozitate ridicată că protecţia de sub maşină, antifoane sau chituri pistolabile.
Cu abilitatea de a controla grosimea şi finisarea, sistemul permite minimă irosire a produsului şi timpului, facandul şi eficient - şi adiţional muncă de curăţare este redusă la minim. Duzele Accuspray permit diferite texturi să fie aplicate , insemanda că se pot replică diferite texturi OEM.
O data cu evolutia materialelor folosite in construirea de automobile , este recomadata folosirea de ceara speciala pentru a preveni coroziunea .
Ceara 3M™ este cea mai simpla si eficienta protectie impotriva coroziunii care reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte ale reparatiilor auto.